Press "Enter" to skip to content

Bethesda si BattleCry

Despre BattlecryIncercarea celor de la Bethesda de a intra in spatiul PC free-to-play vine in forma unui joc de actiune stilizat, pe nume BattleCry. La prima vedere, pare a fi un joc ce se doreste a fi Team Fortress 2, dar cateva intorsaturi cheie se revanseaza pentru un gameplay unic. Istoria alternativa a jocului Battlecry este una in care praful de pusca este interzis, asa ca arcurile in stil vechi si armele de lupta cor la corp promoveaza lupta de aproape, si angajamentul burtal. Miscarile exagerate permit fiecarei clase sa sara si sa se fereasca liberi, in timp ce punctele de carlige iti permit sa te misti si mai rapid pe harta. Fara arme sau abilitati ce trebuie sa se reincarce, jocul este ca un hibrid de Team Fortress 2 si DOTA 2. Cu siguranta pentru toate lucrurile sale unice, statutul de alfa a jocului BattleCry ii lipsesc cateva elemente cheie, cum ar fi personajele care chiar vorbesc.

Directorul producator, Rich Vogel, a spus ca jucatorii vor avea taunturi. Vor avea strigate de lupta si lucruri de genul. Acesta spune ca s-au uitat foarte mult la Team Fortress 2 si cum Valve si-a dezvoltat personajele. Personajele lor au o personalitate, au o poveste si oamenii le vor intelege rolul in joc.

Spre deosebire de Team Fortress 2, BattleCry ia lumea stilizata, de desene animate, in mod serios, ce se extinde la natura fictiunii asociate cu personajele. Vogel a spus ca a vrut ca lumea jocului sa fie stilizata in sensul unui razboi si in modul in care vei muri. Acesta sustine ca este o alegorie, totul arata mare, lucrurile se schimba misterios si perceptia ta se schimba in lupta. De aceea acestia au adaugat culori stralucitoare, iar atunci cand mori soarele ia o culoare rosie. Intr-un timp de razboi, aceste lucruri sunt putin ireale, insa asa trebuie sa fie.

 

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *